Lämpöä väärässä paikassa ?

Lähetä vastaus


Tämän kysymyksen tarkoitus on estää roskapostitusta foorumille.
Hymiöt
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :peukkualas: :peukkuylös:
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Käytössä
Hymiöt ovat Käytössä
Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Lämpöä väärässä paikassa ?

Re: Lämpöä väärässä paikassa ?

Viesti Kirjoittaja ojaniitty » 24 Marras 2016, 23:33

9540 on kaareva pelti turbon alla ja takana ohjaamassa ilma ylöspäin,sylinteri on eristematolla peitetty.

Re: Lämpöä väärässä paikassa ?

Viesti Kirjoittaja jusape » 15 Heinä 2014, 23:09

Monet jenkkiharrastajat ja virittelijät ostaa eristenauhaa, jota kiedotaan pakosarjan ympärille. Tehokas lämpöeriste.
Autotarvike, ym liikkeistä löytynee..... Esim tuollainen : http://www.motonet.fi/fi/tuote/131000/P ... riste-212m

Re: Lämpöä väärässä paikassa ?

Viesti Kirjoittaja Rokressi » 22 Kesä 2014, 19:46

Ongelma ei ole sen kummemmin tuttu, mutta tuli mieleen, voisiko kytkinsylinterille johtaa jäähdytysilmaa erillisen puhaltimen avulla? Esim tuollainen ja ilman suuntaus alumiinisen kurkkutorven avulla :tuumaus:

http://www.biltema.fi/fi/Veneily/LVI/Il ... tin-25832/

Lämpöä väärässä paikassa ?

Viesti Kirjoittaja 8540 » 10 Touko 2014, 11:15

Tervehdys

Olen törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan. Kone on 8450, vm-95. Kytkimen poljinsylinterin pää tulee n. 15cm päähän turbosta ja pakoputkesta. Näin kevättöiden aikaan sylinteri lämpeää niin paljon, että tiivisteet eivät kestä. Päivän ajon jälkeen jarrunesteet ovat aivan mustat, ja kytkin poljinta saa pumpata että kytkin irrottaisi. Sylintereitä menee vaihtoon aika usein. Olen yrittänyt eristää sylinterin päätä peltilevyllä, mutta huonoin tuloksin.
Onko muilla vastaavia ongelmia ollut, ja oletteko löytäneet ratkaisua ongelmaan ?

T. Vinkistä kiitollinen

Ylös

cron