No niin, ongelmat eivät ota loppuakseen, kun kerran alkoivat. Kytkimen pääsylinterin vaihdon jälkeen alkoivat molemmat jarrun pääsylinterit vuotamaan ja nekin menivät vaihtoon. Olisi tietenkin voinut vaihtaa vain sisuskalut, mutta koko klöntti maksaa vain vähän enemmän ja työtäkin on vähemmän, joten siis uusin ne. Ilmaaminenkin onnistui ihan sieltä sylintereiltä, kun eteenpäin ei ilmaa ollut ehtinyt mennä.
Mutta siis asiaan: Nostolaite alkoi nypyttää ja sieltä vuoto löytyikin sylinterin yläpäästä.
Onko tiivisteiden vaihto millainen projekti ja pärjääkö siinä ihan tavan työkaluilla? Vai kannattaako suosiosta viedä sylinteri kalliille asentajalle tai jopa vaihtaa uuteen. Marjakankaalla uusi maksaa hiukan yli 300€, joten ehkä se on jopa halvempi, kuin tiivisteen vaihdattaminen asentajalla.
Ja mahtaisiko jostain löytyä räjäytyskuvia järjellisellä kielellä?