Kirjoittaja V-M » 30 Tammi 2012, 22:44
Pitäs kyllä avata 120 säädöillä uusilla elementeillä,oliko paineventtiilit hyvän näköiset,eikös se säätö ollu yksinkertaisimmilaan niin että valmistat 2 kpl ohuita erikoisavaimia millä voit löysätä elementin säätöruuvin löysälle,sitten paineventtiili pois,täyskaasu päälle ja hanhenkaulat suihkuputkiin ja veivausta kunnes polttoainetta tulee kunnolla putkista ja sitten sivuluukusta 29 asteen peltilätkä joka suorakaiteenmuotoinen muuten ,tuolla tarkistetaan kampiakselin mutkan kyljestä että ennakko on 29 astetta ja sitten ruuvaa säätöruuvia kunnes tippa alkaa tipahtaa hanhenkaulasta ja lukitse säätö siihen.
Toiselle sama peli,tarkista vielä syötön määrät että ovat samat,osta apteekista injektioruiskut,tuki neulapää ja sido mittapuolet näkyvillepäin ne hanhenkauloihin ja veivaa kunnes mitta alkaa olla täynnä ,määrät pitää olla samat,jos ei pyöräytä segmenntin ruuvi auki ja säädä elementin ajoitusta kunnes määrät samat,lopuksi tarkasta ajoitus jos muutat säätöjä.
Eikö se noin jotenki menny,ohjeita ei ole ja on jo vuosia kun viimeksi homman tein,jos meni väärin korjatkaa.
Ite tarkistan samat hommat vanhasta moottorista lähiaikoina,nyt on vaihteisto osina joten kasailen nuo ensin kuntoon,sekoitan a mallin vaihteiston k mallin kuoriin,tuohon a malliinki vois teettää nopeutuksen päävaihteistoon kohtuujutuilla,tutkin sen lauantaina,menis reilut 40 kmh vakiokiekoilla kahta pyörää muuttamalla.