Joo,olen sitä visuttanu,simpukan hammaspyörässä on vähän välystä,samoin olka-akselin puslat ei aivan satkut,ne pitää joskus uusia,keskitapissa oli suurin sanominen tuossa,tosi hyvä se on ajella,takaset pitää vaan sorvata,ne on soikot paljonki.
Ajelin VT 20 jo useampaan otteeseen nyt iltamassa paluuliikenteen seassa ja kas kummaa kävi niin vanhanaikainen innostuksissan että pääsi polttoaine loppumaan tien päälle,siellä sitten ootella dieseliä tienposkessa
On se kova latomaan kun vauhtiin pääsee,tosi mahtava sillä on päästellä menemään.
,voi viedä dieselöljyä enemmän kun normi A malli,mustaa tulee koko ajan ja vastasissa käväsi ketunhäntäki putken nokalla.
Kyllä setori on rattorien harrikka,siitä ei pääse mihinkää,sanokoot muut mitä vaan,mutta niin se vain on.
Työaikaa tuohon hommaan meni noin 100 tuntia näin varovasti laskien,on se vaan ihmeen töisevää touhua vaikka noin yksinkertainen ja pieni kone kyseessä.