elikkäs tuolta näytti kytkimen tilanne.tapahtuuko säätö nuista muttereista aukipäin?tuossa ei kyllä taija paljo säätöä ennää olevan jos minä jottai oon nuista jutuista käsittäny.mutta tietenki muittenki mielipide kiinnostaa.
Viimeksi muokannut Jorma Puukko päivämäärä 06 Touko 2017, 10:25, muokattu yhteensä 1 kerran
nojoo.eli katkolle joutuu setori lähitulevaisuuvessa.voi pakanan pakana.mutta eikait se auta.onneksi ei oo isompia savotoita kuitenkaa nii jospa se jonkuaikaa kuitenki menis.
vissii aika yksinkertanen homma tehä näpätä tuommoseen setkaan kytkinremontti?ainaki mitä minä oon katellu ja haistellu.kaverilta saattas joutaa rahtiautosta pumppukärryki lainaan nii ei tartte alakaa rakentelemmaan sen kummempia ratoja.
Ei pitäis paha rasti olla, parivuotta sitten kaverin 12145teen tehtiin, ja tais 3messa tunnissa olla katki. Tuossa koneessa nokkapumppu kalkkivaunun käyttöä varten joten ylimääräisiä hydeletkuja joutus lisäksi purkaan pois...
no nii minä oon tuossa tupakoijessa sitä vähä sillä silimällä katellu ettei pitäs loppupelleissä mahoton homma olla.etukuormaaja kuitenki pittää purkaa runkoneen pois eipä siinä muuta ylimäärästä oikee oo.mutta pittää sitte kevväämmällä alakaa osia kattelemmaan tarkemmin kuha näiltä talaven lumi "urakoilta" joutaa.
no nyt tais loppua kytkin(tai ainaki joku osa siitä). elikkäs olin alakamassa lumikasoja levittelemmään ja polokasin kytkimen pohjaan ja kuulu melekonen paukaus ja siihe loppu kytkimen toiminta.vilkasin siitä sivuluukusta sissään ja painelaakerin ja käpälienvälliin oli ilmestyny semmonen väli ettei se ennää paina kytkintä ollenkaa.pikaisella tarkistuksella polin ja nivelet oli kuitenni oikeilla paikoillaan.otan tässä vielä nykytilanteesta kuvan kuhan toivun tästä järkytyksestä minkä uskollinen piharattori nyt aiheutti.