Sivu 1/2

6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 08 Huhti 2011, 13:26
Kirjoittaja Rokressi
Mitenkä tuon kylmäkäynistusnupin pitäisi oikein toimia? Ohjekirja käskee laittamaan kaasun täysille ja painamaan kylmäkäynistysläitteen alas. Tuo kuvan nuppi se ilmeisesti on, mutta ei siinä muu liiku kuin tuo iso mutteriosa, se pyörii vain ympäri vaikka tsiljoonna kierrosta :shock:

On muuten suhteellisen kallis ovilukko tämän mallin Zetoriin, sama kuin Fordin Hara-hytisssä. Isojoella listahinta 95 euroa, kun muut lukot 20 tienoilla. Tuo kuvan jousi siitä vain näkyy särkyvän, mistähän voisi viritellä uuden? Kuvat suurenevat klikkaamalla.

Kuva
Kuva

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 09 Huhti 2011, 19:23
Kirjoittaja V-M
Eikös se napsahda pohjaan,muistelen niin tapahtuvan ja sitten se jää päälle ja kone karjuu ylikierroksilla :roll: 4911 mallissa oli sitä vikaa :lol:

Kysyppä setorisakulta sitä lukkoa!

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 09 Huhti 2011, 19:56
Kirjoittaja Rokressi
V-M kirjoitti:Eikös se napsahda pohjaan,muistelen niin tapahtuvan ja sitten se jää päälle ja kone karjuu ylikierroksilla :roll: 4911 mallissa oli sitä vikaa :lol:

Kysyppä setorisakulta sitä lukkoa!


Niin minäkin käsitin, jotta jotenkin painua pitäisi, mutta ei tuossa mikään painu, pyörii vain ympäri. Olisko jotenkin jumissa? Ei vain uskalla oikein voimallakaan koittaa kun ei tiedä mihin suuntaan pitäis yrittää :oops:

Tuota setkasakun yhteystietoja olen yrittäny metsästää, vaan kaikki aikaisemmat linkit muilla keskustelupalstoilla ohjaavat vain tuonne http://www.trv.fi/
Ja sieltähän ei mitään yhteystietoja löydy, vai löytyykö?

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 09 Huhti 2011, 20:11
Kirjoittaja V-M
T-R varaosat,siihen kännykkään ylleensä soitan,se Saku on myyny tuolle HCP firmalle sen tr varaosat.

Jumissa taitaa olla nuppi.

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 14 Huhti 2011, 19:13
Kirjoittaja V-M
Oli tänään puhetta yhen setorimiehen kanssa tuosta nupista,hänelläkää se ei enää ottanu päälle,meinasi että kaasu ei pääse riittävän pitkälle ja siksi ei tartu pohjaan,lieneekö siinä sitten vika.

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 17 Huhti 2011, 20:53
Kirjoittaja MTZ
Kyllä nupin pitäis painua.Veljen 7011 ainakin se toimii niin.

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 20 Huhti 2011, 20:20
Kirjoittaja zetormies
Kuvan perusteella näyttäisi olevan nuppi pohjassa. Nuppi on n.sentin mittainen vapaalla ja painuu n.2/3 pituudestaan sisään kun painetaan päälle. Meidän koneessa jää päälle jo puolikaasun asennossa.Ei koskaan ole kiusannut käytössä vm.-76 ja käyttötunteja yli 10000.Siinä pitäisi olla ympärillä peltipanta kiinnitetty rautalangalla ja plommattu sinetillä.Ei saisi pyöriä! Onko pumpun muista krittisistä paikoista plommit pois? Saattaa olla,että joku yli-innokas kotipullinkiharrastaja on tehonnostokiihkossaan käsitellyt pumppua.Kannattaa tarkistaa säädöt.

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 21 Huhti 2011, 13:55
Kirjoittaja FinnWolf
Meillä 7045:ssa kans toimii pakkosyöttö käsikaasun ollessa puoliasennossa. Kuvasta näyttää ett pakkosyöttösi nappi on kohdannut väkivaltaa.. vasaralla menty lyömään ja sitt se on jumis.. ja sinetitti+peltipanta puuttuu.. jostain kyllä löytyy ohjeet tuolle pakkosyöttö mutteri säädöille..

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 21 Huhti 2011, 15:03
Kirjoittaja Rokressi
Jumissa on! Ei nouse ylös eikä painu alas. Taidan jättää tuolleen kun kerran toimii ja lähtee kohtuupakkasesta käyntiin ilman lämmitystä. Tuntimittari pysähtynyt 7500 h, sen jälkeisistä ajoita ei tietoa. Joo eipä noita sinettejä muutenkaan tuosta löydy, mutta nätisti pelaa, eikä savuta :D

Re: 6711 ja kylmäkäynnistyslaite

ViestiLähetetty: 01 Kesä 2011, 19:36
Kirjoittaja ipexi
Kuva

Onko kylmäkäynnistin nappi siis tuo talttapää ruuvimeisselille käypäsen näköinen ruuvi?
Tuntui ainakin herkästi painuvan sisään.