Sivu 2/2

Re: 6711 syöttöpumppu

ViestiLähetetty: 07 Huhti 2013, 09:13
Kirjoittaja Zetor
Hei.Onko teillä kellään kokemusta tuohon polttoaineen tankin ja polttoaineen syöttö pumpun välille myydään jonkinlaista takaisin virtaus estoa joka estää,että ei tarvitse pumpailla käsi pumpulla ennen käynnistystä.Minun setkassa on ainoastaan yksin kertainen takaisinvirtaus esto venttiili polttoaine putkessa,joka on toiminut ihan hyvin tähän asti.Tuo josta kirjoitin aluksi on isompi töinen asentaa täytyy irrottaa pako sarja ynnä muuta ennen kuin sen asennus onnistuu maksaa kuulema n,100 €.

Re: 6711 syöttöpumppu

ViestiLähetetty: 07 Huhti 2013, 10:32
Kirjoittaja ojaniitty
Oma 6245 vaati käsipumppauksen parin tunnin seisonnan jälkeen.Vika korjaantui lopulta kun vaihdoin suuttimien ylivuotoletkut kaikki uusiin,ulospäin ei näkyvää vuotoa ollut.Mitään takaisku venttiiliä ei tietääkseni systeemissä ole.

Re: 6711 syöttöpumppu

ViestiLähetetty: 07 Huhti 2013, 15:34
Kirjoittaja Zetkako
Kuten aijemmin kirjoitin se Zetorin alkuperäinen banjoliittimen näköinen sorvamalla tehty ja putki juotettu kylkeen, siinä huokosia, ei paljoo fuskaa löpöö ulospäin mut ilmaa vetää kyllä jostain huokosesta sisään. Hydraulikka likkeessä se banjo rengas letkulähdöllä muutaman egen. Itsellä 5245 ongelma oli uudesta asti. Nyt ei tarvi ilmata vaikka olis käymättä kone useamman kuukauden. Vaihtaa kannatta samalla takilta tulevan löpö letkun, siellä voi olla palkeenkieli sisällä joka tukki löpön tulon ja vetää sit jostain väkisin aina ilmaa, eikä starttaa sitten ilmaamatta. 5245 myos paluu ja imuletku saattavat olla tankin ja kopinvälissä ristissä ja siten lutistuneena. Muutama korilaatta tankin kiinnikeiden ja kopin lattian väliin auttaa. :roll:

Re: 6711 syöttöpumppu

ViestiLähetetty: 08 Huhti 2013, 08:42
Kirjoittaja jouto
Nuihin panjoohin kannattaa sitte, oli uusi tai vanha, asennella toisinansa uudet KUPARIprikat molemmin puolin, liitosta kristellessä perskautuvat ja menettävät tiiviytensä. Konsti on myös löijata ne eli kuumuttaa punahehkuun jolloin turpoavat takasin otilleen.

t. Kauko Ollila

Re: 6711 syöttöpumppu

ViestiLähetetty: 09 Huhti 2013, 21:17
Kirjoittaja Jorma Puukko
noniin nytte on uus siirtopumppu ja rikkoja ja panjoja setkassa.jotenki tuntuu että käyntiki muuttu vähän napakammaksi kun kaasuttelin.ja en sitte tiiä että kuvittelinko minä onnen huumassa mutta savuki näytti ehkäpä terveemmältä.liekköhän tuo?

Re: 6711 syöttöpumppu

ViestiLähetetty: 10 Huhti 2013, 12:04
Kirjoittaja Rokressi
Se on voinu vanha siirtopumppu vatkata jo hiukan "ilmavaahtoa" polttoaineen joukkoon, mikä ei tunnetusti ainakaan paranna dieselin käyntiä :lol: . Elikkä saattaa hyvinkin olla, että käynti on oikeasti terveempää eikä vain kuulosta siltä. Tietysti uudet öljyt pumpussa edesauttavat asiaa.