Zetor 5011 jarru alkoi hirttämään kiinni, taitaa olla jo metallit vastakkain. Olenko ymmärtänyt oikein: "ronkka" otetaan irti suoraan rungon (vaihteisto-peräkotelo) kyljestä, pultit 19mm kannalla? Silloin pitää kai ottaa myös jarrunesteputki irti. Tasauslukko pitää lukita kiinni ja käsijarrun panta auki? Ja hytin kiinnitys tietysti, riittääkö pelkkä takanurkka? Lähteekö paketti irti näillä? Lähteekö jarrurumpu kokonaisena nippuna mukaan jolloin kiinni jumettunut jarru ei estä irroitusta?
Kyse on oikeasta puolesta jolloin lisähaittana on niitä vivustoja, ei siis viitsisi turhaan avata väärästä välistä kun pultitkin tuntuvat olevan varmasti riittävän kireällä
Onko muuten arvausta tai tietoa paljonko se ronkka painaa?
Muissa topikeissa on ollut hyviä kuvia aiheesta mutta vielä on jäänyt epäselvääkin, löytyykö apuja?