mikähän mahtaa olla oikia kiristysmomentti knuihin kansiin?töistä otin monumenttiauvaimen lainaa jos tässä vkl alakais pikkuhiljaa kassaileen.ja käsitinkö oikein nytten tuon venttiilien sääjön että tuossa vaihtotilanteessa toinen venttiili on ilmassa?
Ihan sama miten suoritat säädön,kunhan vaan säädettävä venttiili on ns. vapaalla säädettäessä,siis kukkopoika klonkkasee,merkkaa vaikka liidulla jo säädetty venttiili jos meinaa muuten unohtua,tietenki sytytysjärjestyksen mukainen säätö vähentää pyörityskertoja.
nii ja sitte vielä se jäläkikiristely. minkä ajan päästä ootta ruukannu semmosen tehä? tuntejahan tuohon ei palijoa meikäläisen ajjoilla tuu. ja kiitoksia vaan palio kaikille tähän mennessä tietoa antaneille. elläissään en oo muuhun moottoriin remonttia palijoa teheny mitänyt joskus mopetiin männänrenkaita ja muuta pientä.
Ite käytän moottorin kunnolla lämpimäksi ja sitten jäähdytys ja vartti auki ja loppumomenttiin,kiri tuo momentti ainakin kolmessa vaiheessa,vaikka 5,10 ja 17 tai jos oikein tasan jaat niin laske tarkempi suhteutus
ja taas tyhymä joutuupi kysymään ku loppuu älli. nyt tuo momenttiauvain ei aukia oikeen mulle.elikkäs tuommonen taulukko on siinä auvaimessa.valittenko minä tuosta nyt tuon 17,1? jos ei näy kunnolla nii suluissa on (M KPS) ja alapuolella M KGS. toisella puolella on sitte newtonitaulukko.