Käytä viereisen pytyn elementin levy irti ja vertaa onko se toinen kulunu jotenki kun noin pääsee hyppäämään,ite elementin ympärillä on poraus alumiinissa mistä polttoaine virtaa elementin männän sisään joka tekee tarvittavan paineen männän puristuessa sisään ja kun elementin mäntä kääntyy sylinterissä,sen hahlo antaa lisää ainetta elementin männän päälle ja näin ruiskutusmäärä suurenee.
Se pitäisi vuotaa polttoainetta pumpun öljytilaan jos elementin runko pääsee hyppäämään alumiinisessa pumpun rungossa,eli se ei todennäköisesti kumminkaan ole irti sitten kun ruuvi tiukassa.
Noin kuvasta laskien jousien kierroksia on saman verran,lieneekö kulunu se pikkumäntä pumpun elementin mäntää käyttävän nokka-akselin päältä ja se aiheuttas välyksen.
Jousiakin menee joskus,ite uusin levyt,jouset ja elementit ja paineventtiilit talvella tuohon paukkusetkaan.