Sivu 1/2

Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 16:18
Kirjoittaja Zetormies98
Mitenkä porukka pitää traktoreita roikassa? Esim -28 pakkasilla? Vai ajatteko ollenkaa? Onko mitää suurta haittaa jos pitää traktoria roikassa ihan kunnolla että jos on yli puoli päivää roikassa niin eihän mittää vuan mene rikki konheesta?

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 16:27
Kirjoittaja Rokressi
Vähän riippuu onko letku-vai lohkolämmitin. Zetorissa on minulla letkulämmitin ja sillä kyllä rittää tunti puolitoista, kovallakin pakkasella. Kutosnatikassa on lohkolämmitin, niin sitä saa korventaa tuntitolkulla ennenkuin lohkon toinenkin pää alkaa lämmetä.

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 16:30
Kirjoittaja Zetormies98
Lohkolämmintin on mulla.. ollut nyt sellaiset 7h lämmössä oikestaan ylikin. Tarkotus oli 4-5h kohalla laittaa tulille mutta akku ei antanu virtaa ollenkaan juuri... vanha akku. Sitten se jäi lämpöön ja äsken muistin pois ottaa ja oli lämmössä sen 7h ylikin.. sillä kysyin ettei mitää mene vain rikki tai pala kanspahveja kun sen verra pitempää öyhys ja ei etes pyörimässä käyny kone

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 16:33
Kirjoittaja Zetormies98
Mihin kohi olet laittanut letkulämmittimen? Itse ajatellut samaa että laittaisi zetoriin letkulämmittimen ettei tarvitseisi pitää koko pv lämmössä..

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 16:39
Kirjoittaja Rokressi
Ei siitä mitään rikki mene, jotkut sanoo että jäähdytysneste "vanhenee" nopeammin, mutta vaihtaa sitten hiukan tiheämmin ;) Voin huomenissa ottaa muutaman kuvan letkulämmittimen kytkennästä ja laittaa tänne jos tarvista on. Tosin sinulla on uudempi Zetka, joten lienee pieniä eroavaisuuksia.

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 17:16
Kirjoittaja Zetormies98
sillä kysäsin kun jotkut sanonu että jos pitää liikaa lämmössä niin saattaa kanspahvit palaa mutta net kyllä tarkottikin autojen lohkolämmittimiä. Mutta hyvä niin:) joo toi on 7211 -86, mittarissa alkaa olla jo 8100h.

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2016, 22:57
Kirjoittaja TeeHoo
Lohkolämmittäjien vastuksia ei ole rakennettu pitkäaikaiseen lämmitykseen, joten yönyli-lämmitykset polttavat vastukset pikkuhiljaa mutta miten "pikkuhiljaa" ei ole tiedossa ja tämä tuli aikoinaan vastaan auton lohkolämmittäjän sammahdettua

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 18 Tammi 2016, 11:13
Kirjoittaja Rokressi
Letkulämmittimen kytkentä on hoidettu omassa 6711 Zetkassa näin ja toimii. Lämmittimestä ylöspäin lähtevä putki on yhdistetty T-haaralla moottorin yläpouolella kulkevaan putkeen, joka lähtee termostaattikotelolta/ylävesiletkulta ja jatkuu t-haaran jälkeen ohjaamon lämmityslaitteen kennoon.

Kuva Kuva

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 19 Tammi 2016, 17:31
Kirjoittaja mvtavaratalo

Re: Zetor 7211

ViestiLähetetty: 19 Tammi 2016, 17:55
Kirjoittaja Rokressi
mvtavaratalo kirjoitti:Hei,

Katso linkki: https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... &Itemid=20


Lämmittimen sähköliitin näyttää oudolta, onko tuolle joku oma liitäntä johto?