Sivu 1/1

zetor 8145 turbotus

ViestiLähetetty: 02 Huhti 2017, 13:29
Kirjoittaja lexi
Tarkoitus olisi turbottaa tuo 8145 ja nyt on käynyt askarruttamaan että mistähän tuolle ahtimelle ottaa öljynkierron tai miten se on toteutettu alkuperäisessä turboversiossa. Öljynpaluun paikkahan ilmeisesti on valmiina tuossa lohkossa, siihen vain täytyisi porata laipalle reiät(?). Tuossa näyttäs lähtevän syöttöpumpulle öljyputki lohkon kyljestä, saiskohan siitä tarpeeks öljyä? Ei haittais vaikka jollain ois kuvaa heittää siitä mistä tuo ois paras ottaa, tahtoo tuo james71 etukuormaaja peittää aika tehokkaasti tuon konehuoneen nii ei tälleen äkkinäinen saa tolkkua tuosta.

Re: zetor 8145 turbotus

ViestiLähetetty: 04 Huhti 2017, 20:36
Kirjoittaja Zetori
9145 eli alkuperäinen turbomalli siinä syöttöpumpun painevoitelu tulee lohkon kyljestä ja siitä samasta on haaroitettu turbonkin voitelu.

Re: zetor 8145 turbotus

ViestiLähetetty: 05 Huhti 2017, 21:23
Kirjoittaja lexi
no niin tattista, sitä vähän tuossa funtsinki

Re: zetor 8145 turbotus

ViestiLähetetty: 05 Huhti 2017, 21:41
Kirjoittaja Zetori
Laitatko valmiin turbosarjan vai teetkö ite putket yms.?

Re: zetor 8145 turbotus

ViestiLähetetty: 06 Huhti 2017, 15:18
Kirjoittaja lexi
Ite värkkäilin pakosarjan, ahtoputket ym. Ahdin on schwitzer, saman kokoisessa valmetissa käyttäneet tuota häkkyrää ja nyt alkuun ainakin henkilöautosta peräisin oleva pieni cooleri.