Sivu 1/1

Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 23 Heinä 2015, 21:27
Kirjoittaja V-M
Tuli tuollainen eteen,seissyt taivasalla kymmeniä vuosia ja kunto senmukainen,kuitenki sen haalin itelle ja liotushoito on menossa,vesi on päässy vähän jokapaikkaan,kuitenki sain männät irti sylintereistä ja ruiskupumppu ja kansi on myös liotuksessa,tarkoitus entrata ajokuntoon ja maalata se nätiksi,aika harvinaisia näyttävät olevan nuo mallit,gyldnerin kakspyttyinen moottori noissa,koneviestin mukaan 17 ja 22 malleja tuotu 34 kpl yhteensä suomeen :oops:

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 17 Loka 2015, 20:31
Kirjoittaja V-M
Monien vaiheiden jälkeen Fahri on ajokunnossa mutta haasteita on riittäny,suurin ehkä möykyksi ruostunu ruiskutuspumppu,tankki ruostunu puhki,samoin polttoaineputket,vaihteisto routinu halki ja vesi asunu lootassa niin kauan kun pohja on pitäny,kaikki laakerit meni uusiksi lootasta ja valuraudan hitsausta ja vielä teräslevystä uusi pohja päälle koko vaihteistoon,sähköt myös piti laitella ja uudet renkaat,nyt alkaa pikkuhiljaa peltihommat ja sitten maalaus,en ole noin töisevästä aikasemmin tehny traktoria :oops: on kuitenki senverran historiallinen kyseessäoleva kone että päätin pelastaa sen.

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 18 Loka 2015, 08:23
Kirjoittaja Rokressi
Et sattunu yhtään kuvaa ottamaan rojektin vaiheista ;)

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 18 Loka 2015, 17:21
Kirjoittaja V-M
Se tuli tosi huonosti kuvattua,muutama huono kuva on ja videoki eka savuista

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 23 Loka 2015, 21:40
Kirjoittaja V-M
On unehtunu tuo kuvien lisäys tänne miten ne sais helposti liitettyä.... :oops: kyllä joitain kuvia olis

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 24 Loka 2015, 07:46
Kirjoittaja Rokressi
V-M kirjoitti:On unehtunu tuo kuvien lisäys tänne miten ne sais helposti liitettyä.... :oops: kyllä joitain kuvia olis


Tuossapa neuvottuna pari tapaa. Kuvan voi lisätä myös liitetiedostona viestiin klikkaamalla viestikentän alapuolella olevaa liitetiedostot välilehteä.
viewtopic.php?f=37&t=359

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 24 Loka 2015, 17:54
Kirjoittaja V-M
Tässä muutama kuva,ensin Fiiatilla hakemaan,sitten moottorin liotus ja ruiskupumpun jne jumistairroitus ja korjaus ja muutenki moottorinkorjaus pihalla käyntikuntoon,sitten lootan ja kytkimen purku jne

Re: Fahr D22 1952

ViestiLähetetty: 24 Loka 2015, 19:06
Kirjoittaja V-M
Polttoainetankistaki oli pohja ruostunu puhki,vaihteistoon myös piti tehdä pohja 5mm levystä kun routavaurio oli tehny tehtävänsä...