Sivu 1/3

Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 18:19
Kirjoittaja Rokressi
Meikäläisen autokuume alkaa taasen osoittaa heräämisen merkkejä :D Mikähän tuo olisi pelleiltään kovinta sorttia noista 90-luvun kotteroista? Bensafarkku olisi hakusessa ja kiloeuron hintaluokassa :epatieto: Eipä haittaisi, jos tekniikkakin olisi suht simppeliä tai kukkaroystävällistä korjausmielessä.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 18:41
Kirjoittaja MTZ
Ehkä 900 sarjan Volvo.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 18:47
Kirjoittaja Rokressi
MTZ kirjoitti:Ehkä 900 sarjan Volvo.


Onko millä tapaa parempi kuin 740-sarjalainen

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 19:13
Kirjoittaja MTZ
Liekö jotain parannettu ruoste suojaksessa tehtaalla,kovin terveitä 90 luvun alun yksilöitätuossa vaan tavannut.Eipä ne 700 viimeset kovin ruoste herkkiä tunnu olevan.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 20:57
Kirjoittaja V-M
Volvohan se pitää auto olla,loppupään 700 sarjalaiset jo paremmin korroosiosuojattu kun alkupää,volkkarin dieselinki kanssa pärjää jos dieselin ostaa,noissahan se vw konsernin diesel :D

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 21:09
Kirjoittaja Rokressi
Volvoo kyllä katellu sillä silmällä ;) liekö huonompia nuo 850 mallit, vähä oon kuullu semmosta :roll:

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 22:11
Kirjoittaja MTZ
No Volvojahan ei ole etuvetosena :D

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 22:40
Kirjoittaja V-M
Seki riippuu mihin vertaa sitä 850 :D ,komurampia ne on mutta omaa kokemusta V 70 2,5 20V manuaali ja V70 D5 Geartronic ja tähänmennessä parhaimpia autoja mitä meillä on ollu,vikoja,alapallonivel,raidetangonpää ja kallistuksenvakaajan koiranluita,noita on menny,molemmissa.

Viime kesän helteillä meni käynnistäminen vaikeaksi,kaikki sanoi että commonrail suuttimet vuotaa,ei vuotanu vaan startti oli niin kulunu että vei maihin,uusin sen niin kaikki hyvä.

Laturi alkuperäinen,ei hiiliäkää uusittu,mittarissa 420 000 km nyt,saa nähä milloin menee,vaihteisto toimii ongelmitta.

Vikakoodinlukukertoja nolla,sähkövikoja nolla tähänmennessä.

Tietenkin 240 ja 740 on vielä huomattavast yksinkertaisempia ja vanhanaki toimivat huoltamatakki. :P

Ainut kerta kun autoa on käytetty Wetterillä kun ostaessa ei lähteny Artic päälle,sen laittovat siellä,katsastukseen tarvittavat nivelet vaihtelen ite.

Joko meillä olleet yksilöt on ollu valioita tai sitten Volvo on hyvä :D

VW transporter 2,5TDI on oma ajokkini sitten,volkkareiden kanssa on sitten suuremmat haasteet mutta toimeen on tultu.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 01 Tammi 2014, 03:25
Kirjoittaja jusape
Sori ranskanpuolustus, täskohtaa, mut nuo kasi-ysikytä taitteen pökötitkin aika kestäviä pelleiltään....
Riippuu tietty mitä hakee ja mitkä mieltymykset/ennakkoluulot......

Ja niitä saa alta tontun hatun.........

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 01 Tammi 2014, 13:32
Kirjoittaja Rokressi
Eipä ole ennakkoluuloja minekkään suuntaan. 405 pösö mulla on ollukkin ja eipä ollu tosiaan ruosteesta minkäänlaista ongelmaa. Jos kahtelisi uudempaa mallia niin onko 406 minkämoisessa maineessa? Tällä hetkellä omassa ajossa Renault Scenic 2.0 RT. Kovasti mieleinen auto muutoin, mutta koripellit mätänee, vaan pohja on kuin uudessa autossa :shock: liekö se sitten galvanoitua.