Sivu 3/3

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2014, 20:49
Kirjoittaja Rokressi
Onko sulla enemmänkin noita Uunoja naftaliinissa :shock:

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 17 Tammi 2014, 20:58
Kirjoittaja MTZ
No onhan noita :D
Toinen on -90 ajettu reilu 90tkm.Sitten on vielä enempi ajettu -90 mallia se on faijalla kakkos autona ja osiksi on tullut jokunen paha purettua.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 28 Loka 2014, 09:48
Kirjoittaja Rokressi
Päivitetään tämäkin tilanne. Kroonisen rahapulan takia sekä tytön että oman autoni hintaluokka pyörii tonnin tietämissä ;persauki: Elikkäs tytölle tuli sitten Fiat Brava 1.2 16V vm. 2000 ajettu 70tkm ja itselle vuoden 94 mallia oleva 850 Volvo, se 10 ventiilinen malli, ajettu ... tuota vähän enempi, mutta kuitenkin alle 500tkm 8-)

Kuva

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 02 Huhti 2015, 18:26
Kirjoittaja Garde
:pkele: Jotkut kehuu Volkkarin koppaa "ikuiseksi" mutta ehkä mulle on sattunu vaan huono yksilö, Portteri vm. 2007 kertaalleen huoltomaalattu ja taas alkaa oven alta kynnyskotelo ruskettua... Sen verran taustaa että kyseessä vanha Postin vääränkätinen ja aika rujossa kunnossahan nuo ovat olleet sinipalloteippauksien aikaan mitä kylillä nähny.

Sori, vähän karkasi aiheesta tai siis aikaluokasta. Yleiskäsitys omalla kohdalla on, että eurooppalaiset pellit olis vähän paremmin suojattu kun japanialaiset. Toisaalta koneet ja tekniikka ylipäätään taitaa pelittää kaukoidän vehkeissä pitempään. Nämä uudemmat (2000->) ranskikset ovat minut positiivisesti yllättäneet. Nyt ajossa 2005 vuoden Laguna jossa ei ruosteen häivettä näkyvissä.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 02 Huhti 2015, 19:55
Kirjoittaja Rokressi
Mitenkä on näissä uudemmissa Renaulteissa hoidettu tuo ajonesto? 98 Scenicissä se oli yhdistetty avaimen keskuslukituksen aukaisuun. Oli vähän tympeä käyttöinen, kun ajonesto meni päälle automaattisesti muutaman minuutin kuluttua sammutuksesta. Piti aina ronksutella keskuslukitus kiinni ja auki ennenkuin auto taas starttasi. Infrapuna-avaimen kantama pieni ja suuntaus tarkka. :pkele: Muuten tykkäsin Rellun vääntävästä koneesta.

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 03 Huhti 2015, 16:29
Kirjoittaja Garde
Lagunan systeemi taitaa olla toteutettu fiksummin, en ainakaan ole huomannu että ajonesto aktivoituis omia aikojaan. Tässä nyt ei varsinaista avainta olekkaan vaan sellanen luottokortin kokonen 4-5 mm paksu kortti jossa keskuslukon napit kulmassa. Toivotaan että patteri ei lopu jossakin korven kätköissä...

Re: Lujapeltisin 90-luvun auto?

ViestiLähetetty: 28 Loka 2015, 21:02
Kirjoittaja MTZ
Katsurin suusta kuultuna miten ehjä -84 auto ja Uno vielä :mrgreen: