Pyöriikö suodatin

Tänne voit kirjoittaa rekisteröitymättä.

Re: Pyöriikö suodatin

ViestiKirjoittaja TeeHoo » 31 Joulu 2015, 21:44

Pyörivän öljysuodattimen avaamisessa olen käyttänyt viilapenkkiä, johon olen alaosan lukinnut ja meisselin kopautuksilla on onales avautunut mutta kokoamisessa on huolehdittava, että tasapainoitusmerkit ovat kohdallaan eli meistauskolot kohdillaan ja 7745 mallissa ei ole kuin tuo kuvassa näkyvä metalliverkkopuolipallo ja tuohon nostolaitekysymykseen, onko tuossa mallissa hydrauliöljyn hienosäätövipua, joka on minun mallissani jalkakaasun takana olevassa ns pystyosassa, sillä olen saanut aikoinaan neuvon liikutella vipua, koska pienikin roska tms sellainen saattaa häiriköidä nostolaitetta mutta kaikesta ongelmista huolimatta hyvää Uutta Vuotta zetoristeille.
TeeHoo
 
Viestit: 43
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 22:21
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Pyöriikö suodatin

ViestiKirjoittaja setoriko » 24 Marras 2016, 22:44

Ei taija olla ko. vipua mutta en varmaks muista, pittää tarkistaa asia. Eipä tuota ole tullu nyt käytettyy kun oli kovat pakkaset, -32,6 parraillaan.
Tännään piti kyllä lingota kun tuprutti kinoksii tielle, harmitti vanhoo ih:ta käynnistee kun -20 kuitennii mittarissa ja 15w-40 öljyt. Letkulämmitin ja kuumailima toholla lämmitin tunnin verran, hyvin lähti ja 1/2 tuntii vielä paikallaan ennenkun läksin linkoomaan.


Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 24 Marras 2016, 22:44
setoriko
 

Edellinen

Paluu Vieraspalsta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa