Suunnitelmat uusiksi. Keulan purun jälkeen huomaisin että laakerit oli saaneet vähän siipeensä, oli pinnat lähteneet vähän liikkelle ja yhdessä runkolaakeri kaulassa oli vähän ryyhelmää(ilmeisesti laakerista tarttunutta materiaalia). Menin siinä vaiheessa vielä sillä suunnitelmalla että uudet laakerit vain ja kokoon. Sellainen juttu oli että yksi kiertokangen kaula oli hiottu kolmanteen?(viimeiseen?) ylimittaan. Ja kun kyselin Eestistä siihen laakeria sanoivet että heillä on vain R2 asti. Mutta Motochekistä sain sitten oikean kokoisen laakerin. Eli periaatteessa jos olisi vähän hionut tuota kaulaa missä oli tarttunutta materiaalia ja laittanut laakerit ja kokoon ja sillä selvä. Koska en vielä silloin olisi halunnut koko konetta purkaa.
Sellaisen huomion olen tehnyt että monet tarvikeosat mitä tähän traktori malliin tarjotaan on tehty Ursus c-360:een ja tähän Zetoriin mutta tarkkana pitää olla että tulee oikein. Ilmeisesti kaikki osat eivät kuitenkaan käy ristiin.
Käytin kuitenkin vähän viisaampia ihmisiä konetta katsomassa ja mielipide oli että laita moottori osiksi ja uudet osat kun kerran on jo noin osina. Joten pitänee miettiä aikataulut uusiksi. No apu tarjouksiakin tuli joten ehkä työ myös nopeutuu.
Kyllä yksin tehdessä usein aikaa tuhrautuu aika paljon.
Se tällaisessa remontissa on aina pelottavaa että kun availee liikaa niin korjaus kohteita löytyy loputtomasti
"Tieto lisää tuskaa" Koko kesähän tuolla ajeltiin vaikka aika huonossa kunnossa on ollut...
Männistä näkee että väljä on.