Kirjoittaja zet » 12 Helmi 2014, 11:14
Jatkan tässä tätä 5711 syöttöpumppu / kylmäkäynnistys asiaa.
Viestiketjun 2-sivulla kirjoittamaani ylikierros ryntäystä (-20) ei nyt sitten suojakelillä käynnistettäessä tapahtunut.
Lähti piiitkän starttauksen jälkeen käyntiin, ja kävi normaalisti vähäisen ajon jälkeen kävi aivan pienilläkin kierroksilla hyvin.
Eli ei siis kai ole PAHEMPAA mekaanista vikaa , eikä kai polttoaineputki vikaakaan ??
Pumpussa siis kylmällä joku jumitus, mikähän öljy olisi notkein jolla yrittäisi norjuttaa pumppua nyt kylmällä, jos vaikka ensin käyttäisi pelkkää polttoöljyä vähän aikaa puhdistukseen (siis pumpussa ja säätimessä) voisikohan esim, automaatti-/tai ohjaustehostajanöljy olla käyttökelpoista, nehän kai ovat aika notkeita kylmässäkin.
Tuosta huonosta käynnistyvyydestä vielä että kone ei savuta , eli ei kai kovin väljä, savuttaako yleensä jos suuttimet eivät sumuta kunnolla.
Mikähän voisi olla polttoaineen n. kulutus /tunti normaalisti, mielestäni kuluttaa aika paljon reilummin kuin esim, 990 dbrown