zetori kysymyksiä!

Kysymyksiä, kommentteja ja remonttivinkkejä kaikkiin Zetoreihin ja Ursuksiin

zetori kysymyksiä!

ViestiKirjoittaja zetori-mies » 02 Joulu 2014, 20:39

Viimein sain tännekin tilin tehtyä. :lol: elikäs meillä pihassa nököttää 10145 vm87 oleva nestori ja kyselisin että ovatkohan vieläki minkä arvosia, kun olisi tarkoitus vaihtaa pienenmpään zetkaan maatalouden loputtua. olen jataleut 5711 tai vastaavaa pikku zetkaa. zetori ei ole siisteimästä päästä, mutta koneremonti tehty n, 600tuntia sitten. vikoja mm. jarrut seisonan takia alkaneet vuotaa, ja muutama ikkuna rikki yms ehkä tarkotus enen myyntia laitaa laseja ja jaruja. hyvillä renkkailla ja laatiko välitetty (3 isompi kuin 4). :D minkä moinen on 5711 zetori hydraulikaltaan ja nostolaiteiltaan. muita tyyppivikoja?
zetori-mies
 
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Joulu 2014, 20:26

Re: zetori kysymyksiä!

ViestiKirjoittaja zetori-mies » 03 Joulu 2014, 16:29

noniin isä ukko muutti mieltä ja ois myymässä mulle ton 10145 zetkan 3000e llä. mitä mieltä olette? mimmonen homma on vaihtaa hydraulipumppu ja mimmosia on viron pumput. tarkoitus olisi kunnostaa zetkaa jonkun verran ja ehkä myydä? :lol: :D mistä peräpää vuotaa öljyä yleensä? joka paikasta märkä
zetori-mies
 
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Joulu 2014, 20:26

Re: zetori kysymyksiä!

ViestiKirjoittaja Rokressi » 03 Joulu 2014, 16:35

Juu, tervetuloa vaan joukkoon. Tuosta Zetkan hintahaarukasta, onko kuormaajaa? Taitaa 5 tonnista ylöspäi olla tuollaiset isot zetkat, tietysti kunto vaikuttaa suuntaan jos toiseenkin. 5711 on ihan hyvä peli pikkuajoon. Itsellä tuollainen 6711 ja olin sitä vaihtelemassa isompaan Zettoriin, kun meinasin naitaa maatikaivurin siihen kiinni. Mutta vielä on vaiheessa vaihtohommelit :lol:

Jos kolmella tonnilla saat niin osta pois vaikka et tarvikkaan ;) Vaihat sen sitten minun kanssa tuohon 6711-zetkaan 8-)
Rokressi
Site Admin
 
Viestit: 795
Liittynyt: 30 Maalis 2011, 09:46
Paikkakunta: Juuka

Re: zetori kysymyksiä!

ViestiKirjoittaja zetori-mies » 03 Joulu 2014, 16:53

ei oo kuormaajaa harmi vaan. muuten melko siisti mutta polto puusavotassa aikoinaan irtosi sivulasi se pitäs kiinittää ja taka lasi ostaa kun oli itsestään hajonut. vasta tilattu tartiin uudet osat. maalipinta vähän rapistunut. hydraulipummpu alkaa olemaan tiensä päässä mutta vielä pärjää sen kanssa. aikoinaan ku vaihettiin pumppu niin muistelin että piti zetka katkasta? pitää ruveta kunostelemaan ja alkaa mietimään sitten myyntiä. viimeiset 5vuotta todella vähällä ajolla lanaus ja puun hakua ollut. :D kyllä mie taijan iteleni ostaa ton zetkan vois vaikka bisnestä tehä :D minkälaisia myytäviä?
zetori-mies
 
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Joulu 2014, 20:26


Paluu Zetor ja Ursus traktorit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron