Ärsyttääkö Rokressi?

Tänne voit kirjoitella kaikesta mitä mieleen juolahtaa

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja V-M » 03 Touko 2013, 21:02

Jo on aikoihin eletty,luulen että setoripalstassa ärsyttää eniten se monia kun näkevät että nämähän pelittää pois tiehesä,ei mitään paniikkia niinkuin monilla muilla foorumeilla on,vika toisesa perään toistuu jatkuvasti ja vielä niin vakava että koneella ei voi tehdä töitä.

Muistatko kun setkafoorumin alkuvaiheessa eräs henkilö sabotoi palstaa :D on kyllä monenlaista,oliko sama kaveri nyt? vastaa YV puolelle. :lol:,oli vaikea paikka varmaan jollekin että setkafoorumi jäi elämään.

Olet jaksanu viedä palstaa tosi hienosti ja setkamiehillä ei kiristä vanne päätä,huumoria riittää :lol: kevät on monelle henkisesti ahdasta aikaa ja saa ihmeellisiä purkauksia aikaan jos kaikki asiat ei ole kunnossa.

On käsittämätöntä miten voi joillakin sekoa järkivähä ja tunteet koneasioissa,sen olen ite saanu henkilökohtaisesti aikanaan kokea kulkeuduttuani väärään seuraan ja vääriin konemerkkeihin,se vaatii aikalailla siviilirohkeutta pyrkiä pois sellaisesta seurasta,ite olen siitä päässy ja löytäny itelle sopivat koneet,setkan ja nyykkärin :lol:

Huumoria vaan entiseen tyyliin ja vastauksia samoin,Rokressilla on lähes sataprosenttinen kannatus täällä :)
Avatar
V-M
Valvoja
 
Viestit: 385
Liittynyt: 06 Huhti 2011, 19:11

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja zet » 05 Touko 2013, 18:26

EI todellakaan ärsytä, asiallista ja oikeaa tietoahan sieltä aina tulee.
zet
 
Viestit: 33
Liittynyt: 04 Huhti 2012, 08:38

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja ihmehitsari » 05 Touko 2013, 19:04

Ärsyttävä rokressi, eli siis rok ja ressi, rokista ressiä....
Voihan olla ettei menevämpi musiikki ole kaikille mieleen, niinko klassiseen sembalosointiin orientointuneille ja näin ollen ärsyttää.
Ääntä niiko mielipiteitäkin maailmaan mahtuu, voimaa olla pitää, jotta homma toimii.

Pitäskö tässä tehdä joku lääke mielensäpahottajalle/-jille?
ihmehitsari
 
Viestit: 7
Liittynyt: 27 Maalis 2013, 16:29

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja Rokressi » 05 Touko 2013, 19:14

ihmehitsari kirjoitti:
Pitäskö tässä tehdä joku lääke mielensäpahottajalle/-jille?


Oon kuullu, että siedätyshoito auttaa moneen vaivaan :lol:
Rokressi
Site Admin
 
Viestit: 795
Liittynyt: 30 Maalis 2011, 09:46
Paikkakunta: Juuka

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja MTZ » 05 Touko 2013, 20:18

No pari numeroa isompi pipokin saattaa auttaa :roll:
MTZ
 
Viestit: 58
Liittynyt: 10 Huhti 2011, 18:22

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja Tunkki » 25 Kesä 2013, 21:46

Olen vasta vähän aikaa vieraillut tällä palstalla ja totean, että täällä on hyvä meininki. Ainakin semmoisen mielestä, joka tarvitsee apua teknisissä Zetor-kysymyksissä. Rokressi ei ärsytä vaan tuntuu siltä, että tänne toivotetaan uudetkin tervetulleiksi.

Ja nytkin ilmestyi Zetorin jarruista teknisiin tietoihin piirustuksia, joista todella näkee, miten esim käsijarruvivusto toimii.

Toivottavasti tämä sivu säilyy tämmöisenä tyyliltään. Sopivan selkeänä, perinteitäkin kunnioittavana. Vaikka esiinnytään nimerkkien takana niin voihan sitä silti kunnioittaa kanssakeskustelijoita
Tunkki
 
Viestit: 23
Liittynyt: 25 Kesä 2013, 20:47

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja Garde » 29 Maalis 2015, 11:21

Saahan sitä ny kommenttia kirjotella jos jotaan annettavaa on. Lähinnä hymyilyttäny tuo nimimerkki, eikös se ole Belarus jolla nuita Progress -malleja löytyy? :lol:
Älä sano ettet osaa jos et ole paria kertaa kokeillut.
8011, 6945
Garde
 
Viestit: 179
Liittynyt: 22 Maalis 2015, 19:31

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja Rokressi » 29 Maalis 2015, 11:42

Garde arvasi nimimerkin juuret naulan kantaan :lol: Juuri nuita Belaruksia on minulla ollut ajussa puolenkymmentä tässä vuosien varrella. :mrgreen:
Rokressi
Site Admin
 
Viestit: 795
Liittynyt: 30 Maalis 2011, 09:46
Paikkakunta: Juuka

Re: Ärsyttääkö Rokressi?

ViestiKirjoittaja AJS » 29 Maalis 2015, 21:29

Eipä voi sanoa että ärsyttäisi.
Enemmänkin saisi olla juttua noin yleisesti foorumilla.
7211 -85
AJS
 
Viestit: 50
Liittynyt: 08 Elo 2014, 17:15

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa