Jälleen kerran kannet ylös, 0.25 mm:n tiivistepaperista "prikat" kanavien ympärille ja kannet takaisin momenttiin. Vedet + Bar'sin puhdistustölkki sisään ja kone kunnolla kuumaksi. Tässä välissä vedin kannet uudestaan momenttiin (200 Nm) ja lisää ajoa. Vaikuttaisi että nyt rupesi pysymään märkä koneessa. Huuhtelin koneen vielä puutarhaletkulla niin kauan että kirkasta alkoi tulla syylärinkorkista sekä lohkon tyhjennysventtiilistä. Varmasti jotain paskaa sinne vielä jäi mutta jääköön.
Käyntiinlähtö sitten kiukuttelee edelleen, sähköisestä siirtopumpusta huolimatta, ruiskupumppu päästää jostain ilmat sisäänsä ja tarvii ilmata kun useamman päivän seisoo. Eihän tuo iso homma ole 10:n lenkillä käydä ruuvi hetkeksi löysäämässä mutta ärsyttää, kyllä koneen pitäisi nyt käynnistyä ilmankin.