Kirjoittaja Zetormies98 » 16 Heinä 2017, 17:48
Noniis nyt olis neuvvot ja vinkit tarpeen. tuossa vaijjaat 5kk sitten tuli 7211 -86 käytettyä nostolaitepumpun kantta vai miksikä sitä nyt kutsutaankaan niin irti , tuli vaihdettua mäntään uudet tiivisteet, entiset olikin ihan kappaleina. samalla yhdysputkeen mikä menee hallintaventtiilille, siihen uudet kupari rikat. Samoiten sulkuventtiilille uudet rikat. Noh, ei mitää, kaikki osat yms laitettiin oikeaoppisesti eikä runnottu. Kansi paikalle ja kovaa ajua. mutta nyt viimesen 2vk aikana kun on ajua ollut paljon, matka ajua varsinkin ja raskaita koneita tullut pidettyä kiinni perässä, olen huomannut että nostolaite on taas alkanut pilkkimään.. Ei tosiaankaa niin paljon kun aikasemmin. Pilkkii vain silloin kun öljyt on lämpimät ja silloinkin harvakseltaan ja varsinkin jos jotai painavaa perässä. Mutta mitä pihassa töitä tehnyt peltohommia yms, niin ei nostolaitteet pilki ollenkaan, MUTTA ne laskeutuuvat ittekseen pikku hiljaa.. tosin ei nopeasti, ei oikein silmällä erota mutta laskeutuu.. Mistä johtuu tämä pilkkiminen kun perään on sisäpuolelle vaihdettu kaikki mahdolliset tiivisteet yms? Motocheckistä sanoivat että esim jos apusylinteri vuotaa niin silloin laskeutuu/pilkkii nostolaitteet.. no vaihdoin eilen uudet mutta en ole vielä kokeillut pysyykö esim takakauha yönyli ilmassa. Mistä siis kannattaisi vikaa etsiä? pitäisiähn sen olla 100% tiivis systeemi kun on uudet vaihdettu osat ja vielä ihan oikeaoppisesti.. Mitkä mutu tekijät vaikuttaa tähän nostolaitteiden laskeutumiseen? Pohjassa oleva imusihti? Hyvät vinkitkehiin ryhmäläiset, ei viittis uudestaanb purkaa koko sydeemiä ennenku tutkii kaiken muun mitkä voi vaikuttaa...