Rupesinpa kirjoottamaan kun tehtiin jarruremontti 5511:seen. Hommahan meni jokseenkin hyvin putkeen, uusittiin jarrukengät,stefat ym. kumirenkaat, jarrusylinterit sekä toinen käsijarrupanta koska toinen oli uuttavastaava.Panjot otettiin ja laitettiin takaisin paikalleen moottorin-nostimella. kaikki hyvin kunnes tuli ilmauksen aika. Ilmat saatiin pois mutta ohjausjarru ei toimi.Kun polkimet on lukittu yhteen niin jarrut toimii molemmillapuolin niinkuin pitääkin. Onko niinkuin luulen vika siinä mutikassa joka on pääsylintereitten jatkona josts lähtee putket työsylintereille? Onko siihen korjaus-sarjaa.MV-kaupassa maksaa uusi mutikka n.35 ekua. Kyllähän tuo minunkin ostokki on ollut huonolla pidolla. Työsylinterit molemmat oli jumissa, jarrukenkien kiinnitystapit jumissa toinen pääsylinteri sökö mutta onneksi on kaubamaja, osat on oikeastaan hävyttöman edullisia. Nyt vaan kovaa ajoa