Esko 2252 muutaman sentin korkeampi, boosterin heilurisiivet hyvät kun ajaa johonkin esteeseen,tempossahan kierrukka.
Rakenteeltaan tempo lujemmin tehty,aika hentonen tuo perä ja palkit tuossa,siinähän oli etuosan runko pystyjä myöten 8 mm rhs putkea,tuossa kulmarauta,heikompi runkonen tuo on,terien palkitus alaosassa erityisen vankka venakossa.
Tempo oli tosi hyvä heittämään lumen,siinä mallissa oli vielä 5 heittosiipeä,ja kierrukan ja heittosiipien välissä keskipakosiivet,miten lie uusissa.
Hyvin tämäkin heittää,ei siinä,mutta tuo oli yllätys että tämän eskon hitsauksen jälki on täyttä röpellystä verrattuna tempon saumoihin,ei ole jokapaikassa hitsi sattunu edes saumaan.
Ruostumaan kotimainen on jo nyt alkanu,tempossa oli pohjamaali.
Täysin kilpailukykyinen linko on venäläinen,jos tohtis sanoa niin jopa parempi kun kotimainen
,en tiedä mihin suuntaan uusi malli on kehittyny tempolla.