Ahaa, enpä ole tuollaista menetelmää osannut ajatellakkaan,mutta sehän kuulostaisi ihan toimivalta, saisi edes sen verran lämmintä kapiiniin että jäät saisi plekseistä sulamaan

onko siinä ajatus että flektin voimalla se puhaltaisi hyttiin asti vai tarvisiko siihen erillisen puhaltimen viellä kaveriksi? ja onko kokemuksia kuinka lämmintä se puhaltaa?
Itse tuossa olen miettinyt että onnistuisiko vesikierrosta jostain ottaa erilliselle kennolle kiertoa myös? olisin sen istuttanut tankin päälle ja tehnyt sille kotelon, ja tietysti puhallin kennon taakse, sitten vain reiät kapiinin puolelle joihin vaikka jostain autosta ilmavirran ohjaimet, mutta täytyypäs miettiä tuota sinun ehdottamaa systeemiä.
Ja sitten olisi viellä muutama ehkä jopa tyhmä kysymys
Elikkä pellin alle taas katsellessa kiinnitin ilmanputsariin huomiota, ja kun jostain on mielikuva että olisin lukenut että siellä pitäisi olla öljyä? mutta minulla oli ainakin aivan kuiva koko suodin? eli onkos se ihan normaalia vai muistelenko lukeneeni väärin?
Ja sitten viellä ihmetyttää sen ilmasuodattimen vieressä oleva säiliö, että mikä virka sillä on?? sekin ammotti tyhjyyttään ja siitä lähti letku joka haarautui muistaakseni ohjaustehostimelle ja kompuralle...
Niin joo ja tosiaan, lähdetään siitä että mitä enemmän saa itse rakennella niin aina mukavampaa